Politica de retur persoane fizice/ juridice

NAT DECO DESIGN SRL oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii și a legislației în vigoare.
Ne rezervam dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.
SERVICIUL RETUR
Se asigură în condiţiile în care:
– Produsele se returnează în maximum 14 de zile calendaristice de la achiziţie;
– Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeste achiziţionarea produselor în cauză;
– Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original fără urme de utilizare, deteriorare, lovire;
– Produsele returnate sunt în stoc și din același lot;
– Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.);
– Produsele se încadrează în termenul de valabilitate;
– Produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: DEBITARE sau COMANDĂ SPECIALĂ;
Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice.
RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:
– Prin virament bancar, inclusiv cele achitate prin numerar sau card bancar;
– Contravaloarea sumelor provenite din retur se va face in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:
NAT DECO DESIGN SRL prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu prevederile legale pentru:
– executarea contractului încheiat cu dumneavoastră, care include și returnarea produselor/restituirea sumelor ca urmare a acceptării serviciului de retur, conform prevederilor legale/condițiilor menționate mai sus;
– pentru conformarea cu normele, reglementările legale.
În cazul în care nu există neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, NAT DECO DESIGN SRL va proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur/avans, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.

Comanda telefonic
Cart
Your cart is currently empty.
× Buna ziua,Cu ce informatii va putem ajuta?